Acte a Badalona pel Dia Mundial de les Persones Sense Llar 2024 (28 novembre, 11 h, Pl. Pompeu Fabra)

Notícies de Taula Sense Llar

12/11/2024

La Taula Sense Llar de Badalona torna a commemorar el Dia Mundial de les Persones Sense Llar amb un acte al carrer que tindrà lloc dijous 28 de novembre, a les 11:00, a la Plaça Pompeu Fabra (a les grades que hi ha tocant Av. Martí Pujol). L’objectiu és visibilitzar les persones sense llar i sensibilitzar sobre la realitat del sensellarisme.

A l’acte es llegiran reflexions sobre el sensellarisme i també hi haurà una representació visual de les dades dels diferents recomptes de persones sense llar a la ciutat. L’acte comptarà amb la participació de diversos col·lectius i també de persones acompanyades des de diferents serveis de la Taula.

La Taula Sense Llar de Badalona es va crear l’any 2017 i la formen entitats que treballen en l’atenció a persones sense llar (Càritas Diocesana de Barcelona, la Fundació Llegat Roca i Pi, la Fundació Acollida i Esperança, Sant Joan de Déu Serveis Socials, la Fundació Mambré, Creu Roja del Barcelonès Nord, Asaupam, Formació i Treball) així com la Regidoria de Serveis Socials en representació de l’Ajuntament de Badalona.

Cartell de l’acte (PDF)

 

Si t’ha agradat, pots compartir a:

1 Comentari

  1. Joan Batlle Bastardas

    Veig que malgrat les dificultats de la feina que teniu entre mans i que l’administració pública en general, tampoc ho facilita i sovint es navega contra corrent i contra la deseserença , treballeu amb objectius compartits.

    Tenir una llar és molt difícil. Disposar d’una taula on seure i dialogar i pensar i compartir i pènsar com fer-ho cada dia millor , té un preu incalculable i es meriex un reconeixment.

    Una taula per a suere junts, professionals i voluntaris, persones sense llar i administracions per assolir acords i seguir creient en les persones i la nostra raó de ser. Enhorabona

    Reply

Enviar un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *